rix fm

hej hej, i går vare ju rix fm :D va du oxå där? hahah vi( jag jennifer clara och victoria) stog typ längst fram men sen blev vi utstötta :( sen träffade vi lenia blondin ch nathalie och amlo, dom typ drog av en tjejs lös hår och allt deva fett kul,sen träffade vi en norrlänning som va nere för att kola på ng, han tyckte jag va snyggast haha, och så pussade han mej hahha!! sen drog jag jennifer clara och vickan, och gick på donken , efter oss kom de 2 killar sm vi nummrena av haha, sebbe och jonathan , haha jag fick en puss av jonathan oxå hahh, i dag tänkte jag och clara och jennifer inte göra någt speciellt puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Isabella Ingels

Fin blogg du har:D

Kommetera gärna på min::D

pussar



BTW VARE KUL PÅ RIX FM?? Mycket folk?

2009-05-16 @ 17:38:38
URL: http://ingelspictures.blogg.se/
Postat av: victoria

japp de va as kul:D

2009-05-17 @ 11:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0