söndag

oj de va ett tag sen?  hehe  ska snart hoppa in i dushen. i dag har jag iallfall shoppat, ( nästa gång jag kommer till mamma som kommer bilderna upp på kläderna) handlade inte så mycke, eller de blev iallfal lite kläder . skit glad i dag har jag mest suttit hemma och slöat skit skönt. om någon kollade på wiped out så va pjär (?) med som va brand man?  vi träffade han på brand stationen i torsdaags. hahah de va ju lite kul:) . mamma visade mej min dagis bok altså en bom om mej på dagis hih.  dom tyckte att jag va en bestämmd tjej ville aldrig sova och att alla gillade mej + min lekar va mycket intresanta hahahah!!! men jag va fett söt som liten. dom skrev också mycke om amar och ravi  att dom va mina bästa kompisar :)

 filmer jag kan kolla på hundra gånger om!
1. djävulen bär prada ser den typ varje kväll!
2. twilight. så himla bra?!
3. the body gyard

inte i ordning


robert pattinson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0