/ runjas.blogg.se

Hejsan alla Victorias underbara läsare!♥

Det är alltså Ronja som skriver. Tänkte skriva lite vad jag Jennifer & victoria har gjort. Vi har gjort lite roliga saker. Först åt vi sushi! men jag åt kyckling spett för jag tycker inte om sushi haha. Men då köper vi det och såklart fatta inte vi inte vad dom sa så vi ba vah? haha.

Vi köpte iallafall maten och satte oss och åt den vid någon lastningställe samma ställe. Där åt vi och snacka sendrog vi hem till Jennifer. Nu så lyssnar vi på musik och bara chillar. Har precis fixat klart victorias design. Eller iallafall lagt in bilderna och bytt färgenr och sånt. '

haha just nu kollar Jennifer& victoria genom Jennifer kamera och skrattar åt vem som är söt? haha. Nu ska jag vara social och vara som dom. LOVE!

/ Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0