dålig uppdatering

hahaha yea, jag vet säämsta uppdateringen, men jag har liksom inte datan i bakfickan , och man måste leva fullt ut, i dag vann vi matchen med 3-2 tack nathalie för målen, och bra kämpat tjejer! innan hade jag och jennifer inte pallat åka till rynke by, så vi köpte pizza, hahah jennifer tröck upp ansiktet på bussen mot robbin skit kul, och jennifer sa till anders att linus axelsson va min kille, kul jennifer riktigt kul?!  sen vare match och jag kan ju säga att jag puklade på 2 st, eller jag kom i när kam,  e man bäst så e man !  hahah nu ska jag duscha sen kanske jag drar in till amar och ravioli, kisses



sött halsban? am i right or am I ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0