GÄSTBLOGGAR !

SÅ JÄVLA NICE . jappp nu ere så att jag gästbloggar här på vicis blogg vi ska försöka få in 100 unika läsare vi siktar ganska högt men det ska nog gå ;) , japp vem jag e vad jag gör hur gammal jag e vad jag har gjort idag o sånt undrar säkert många japp jag börjar med att jag lirar inneb o så e jag 95a o heter inte mer än Pedram fast ni kan ba kalla mig kungen :D idag så vare rhelt ok i skolan börja med slöjd sen no lunch engelska så sluta vi 13 va tiden då så drog vi te lekplatsen med emelie o oggy o pontus så ringde ''emelie's halv syrra'' alexandra ignell the one and on... en bland mängden brukar man säga .. :) så efter det stack kag hem packa o lite så sen vare träning kom lite sent pga okänd information träning rulla på va bara chill för sen drog alla hem vid sex tog nått o käka sen vare MATCH samling kl 19 lite hastigt fast de gick bra o komma ditt lite sämre gick det på matchen äckliga segeltorp inte kul inte kul va hemma vid 21:30 typ så kom hem duscha sitter här o käkar nu ska gå o slagga snart för hallen väntar imorgon vart när mot ? vart bandagshallen sköndalshallen när 9:00 bandhagen mot bele barkarby o hunnes o dom fan va nice o träffa han skit länge sen 11:00 bandhagen mot ngt bondlag har inte ens koll  14:00 mot bajen o the kung fu panda gäääng hälfet av dom e asiater -.- sköndalshallen  DE SKA VI FAN TA VENDELSÖ ! aja har typ inge mer o säga mer än att ja saknar min bebis vicis lägger in några bilder ni aldrig sätt förut som inte ens vicis har sett på henne man jaja det kommer sen så hare nizzzze o önska mig lycka till imorgon ! / PEDRAM <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är dom då ensting

2009-09-05 @ 19:31:41
Postat av: hhaljed

HAHAHAHAHA mupp "zebran" xD

2009-09-05 @ 21:11:40
Postat av: P

HAHAHA vem fan vare som börja kalla mig zzzebran ignell va ?:P

2009-09-06 @ 10:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0