hihi trötta mig

oooh shit jag fattade inte själv att jag va så jävla trött :O hahaah ganska kul, linus  putte och hampus trodde jag va typ efterbliven dom hade aldrig sett mig så flummig, nnär jag hade vart hos dom gick jag hemm till jennifer, pratade lite i tele med pedram och sen gick jag in och fixade mig där, sen stack vi ut, vi gick tillrampen och träffade amanda panda och hennes coola gäng, vi orkade inte gå upp för hela ba´cken så vi la oss där i typ 2 min sen puttade jag in jennifer i en buske med taggar hon blev fett sur, sen gick vi till mange och kollade när dom lanade nååbs! sen gick vi ut hihi och pratde lite medans jennifer ooch linda busplinga  ( jag vet dom e lite omogna ) hahah sen kom zigge med z och skjussade hem oss ,




hahahah jennifers data inga bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0