I am the best!

ååh, mange vägrade hjälpa mig att visa hur man laddar ner låtar från youtube, men jag hittade de själv, jag e självständig ( naaaaaaaaat ) aja men hära har ni adressen, jag kan berätta hur man göra men jag suger på sånt :)

www.vidtomp3.com

först så går man in på youtube och söker på en låt och klickar dig fram,
sen kopierar du hela html kåden


sen går du in på www.vidtomp3.com och klistrar in den i rutan och sen klickar du på download
sen kommer de kolla upp en ruta vet inte vad den heter men jag har skrivigt bla bla bla där den kommer upp klicka däär när låten e klar, sen kan vem som hälst fatta :)


de e de bästa jag kan förklara hahahahahahahahahahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0