home now

min ur gulliga mamma kollade på tåg tiderna och såg fe på en timma , hur lyckas man , men har men en blond mamma så har man :D
igår drog jag till gnesta för jag bråkade med anders , riktigt skönt att åka till landet! mamma hämtade mig på gnesta station . jag behövde köpa '' pojken som kallades det '' så vi gick förbi bok handeln snabbt men den fanns inte , men mamma frågade om jag behövde en almenaka (?) som jag faktist behövde , vi gick direkt till bilen och körde till stopp. våran matbutik i bara nedanför våran backe. när vi kom hem kollade jag på NCIS i väntan på att micke och helene skulle komma , dem hade med dig maten. micke hade lagat lasagne , god men var så mätt så jag orkade inget . kollade lite mer på tv , sen skulle mats försöka fixa så att datan kom in i tv ..om ni förstår . men han hade köpt en ny mac grej ( sååå mats ) onödigt enligt mig , höll nästan på att somna så gick och la mig , drömmde skit märklig dröm . men tänker inte gå in på de nu :)

idag vaknade jag upp av att mats knallade omkring , gick upp satte på tv:n kollade på simpsons de bästa som finns (a) åt frulla och fixade mig direkt , mamma tjatade om att vi skulle åka til jana , så vi jorde de hälade på lite ,janas barn carro fick ärva lite kläder av mig  vi hade köpt miljoner olika fikabröd höhö , skiit gött ! jana lånade mig '' pojken som kallades det '' till mej , rut 20 över 7 åkte vi till okq8 för att köpa tidninar och godis till mig. man måste ju ha något att knapra på tåget , tåget skulle ha gått 19: 37 men mamma kollade fel den gick 18:37 så vi fick åka hem till jana , mamma vägrade skjussa mej innan melodifestivalen så fick sita och kolla på den skiten med henne hah , sen skjussade hon mig till stockholm , och åkte tillbaka till gnesta som tar 2 timmar fram och tbx haah sit söt , tack för skjussen mammi :)  nu ska jag bada och sen sova i think :) love yhaa

miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0