orkar inte blogga mer

jag har så mycke hat och ilska i mig , allt de kommer från min kompis och skolan , jag känner mig så ful hela tiden , jag som hade de bästa självförtroendet förut , jennifer va alltide den som fick mig att må skit bra men nu glider vi mer och mer isär . efter skolan går jag hem och vill sova tills jag ska till skolan börjar , hatar att jag inte går med jennifer ! nu känner jag mig som ett emo , utstött ful och trött , förra året va allt perfeckt inget kunde förstöra mig , folk trcker ner mig hela tiden , är så jävla bitchiga dåliga atetyder . ger mig den där blicken '' men shit man kan ju inte ha bruna skor till jeans ''






~take me back~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0