ska inte packa upp

nej de skulle jag inte , eftersom vi ska möblera om , så då blir de tungt med kläderna

min helg iallfall ,
i fredags så slutade vi runt halv 1 (tema vecka) så ick jag hem satte mig vid datan ett tag , sen började jag fixa mig och städa lite. jag åkte till clara i hanviken , träffade henne och ronja . 20 min senare åkte vi till heron city och kollade på precious ? den va bra och sorlig men intget som man gråter för riktigt, sen åkte vi hem till cla och sov över ,

på lördagen vaknar vi runt 10 och går upp och äter ringer mamma och pratar om at köpa nya skor , en halvtimme senare kommer hon och hämtar mig och jennifer . jennifer kom på morgonen , jag fick lacost röda och röd vit randiga till sommaren skit snygga , ljus rosa converse , skit läckra ! sen åkte vi hem till mej fixade oss lite , sen for vi till haninge centrum , för jennifer ville köpa mitt löshår som låg i ronjas jacka , vi åkte hem sen och kollade på film och somnade ,

idag va en jobbig dag upp tidigt på träning och sen städa och packa . inget mer med de ;)



ska börja fixa kamera bilder när jag har instalerat kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0