gårdagen

vid 8 tiden i går åkte jag iväg till elvira precis när jag va utanför hennes dörr så komm hon ut . då ick vi till bussen och åkte till evertsberg för att gunga medans vi väntade på alex simowski , vi orkade inte gunga så vi gick till skridskorbanan , när vi gick ner för backen va de några små ungar som sprang och bah david david vi bah gud.. sen gick vi dit där de e typ en isbana så när vi går upp för backen skriker dom mtt namn jag bah vem e ni dom bah vem  du ? hahah så mobbade dom har ju precis skrikigt mitt namn och allt sen kallar dom mej ollon och allt hahah så patetiska höhö , så jag och elvira ska åka ner för backn men sakta haha så puttar hon mi och så tar jag med henne ner as kul hon gjorde illa sig höhö as kul så hon kunde inte gå på ett tag så vi bestämmde att vi skulle till ica maxi som vi hade planerat så åt vi ben & jerry's på donken as gött . sen gick vi hem höhö :D


ända bilden som togs innan min mobil dog (A)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hallå victoria har du fått inbetalningsgrej till dansen ? :O puss

2010-01-16 @ 17:05:36
URL: http://nattalajj.blogg.se/
Postat av: Anna Attehed

HAHHAHAH =)

2010-01-16 @ 19:41:50
URL: http://ddonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0