ni läser min blogg även fast jag inte skriver :)

lite smått kul , right :) ska nog fixa lösen skyddat så ingen kan läsa så kan jag skriva allt jag vill :) i thinks soo !

nu sitter jag iaf hos jennifer medans hon är iväg på fotbolls match. jag fick inte spela pga att jag inte sa att jag va sjuk i söndags ! jag har skrivigt en lista med saker jag ska ha med mig till poland och tyskland, aah jussdet  jag ska till tyskland oxå , 10 dagar i poeln sen 2 eller 3 dagar i  tyskland , how nice isn't that ? ;) idag ska jag hem och städa äta nutella ( mitt nya beroende ) sen ska jag äta ännu mer yey ! ;D åker på onsdag 06:20 vilken tid måste man gå upp då ? 03:30 ? eftersom du måste ju vara där en timme innan och sen ska man ju packa bilen och sen tar de en timme att åka drygt ! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD GLAD JAG ÄR !



2-3 ÅR SEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0