yeah yeah yeah

ni ska bara se alla mats små prylar , eller kan man säga prylar , men han små tekniska saker, han har allt möjligt '' hip '' if you know what i mean , sen började vi snacka om ipad eller vad den heter hah , tönten ska köpa den haha lite roligt :)

sitter i mammas och mats rum och dunkar spotify och sjunger med :) just nu är de sean kingston med fire burning (?)
iaf lennart hämtade mig idag vid färgan runt halv 4, vi sa hej då till pelle och felix och gick . skit söta btw . lennart skjussa mig hem till gnesta . hade inte tänkt på att vi har börjat att göra om i huset här eller i toan så jag och emil måste få våran skönhets sömn inne i vardagsrummet ... altså soffan -.- i morgon blir ju de spaaaaa :) jihuuuuu för mig :) och nu så ska jag göra en ny blogg oxå fast skriver i den hära oxå klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0